Un business de succes necesită un efort de echipă. Ai nevoie de oamenii potriviți ca să te asiguri că afacerea ta progresează și că eşti pe drumul cel bun. Oricare ar fi industria în care activezi, oamenii pe care îi ai alături fac întotdeauna diferenţa.

Ca să te asiguri că faci alegerea potrivită, ține cont și de sfaturile de mai jos:

  • Atunci când decizi să angajezi o persoană nouă, este necesar să ştii foarte bine ce nevoi ai pentru a putea contura profilul noului membru al echipei tale. Priveşte-ţi afacerea în perspectivă şi stabileşte-ţi obiective pentru următoarea perioadă de timp. Astfel, poţi distinge mai uşor caracteristicile pe care noul tău angajat trebuie să le aibă.
  • După ce ai identificat nevoile companiei tale, stabileşte clar dacă vrei un angajat full time sau doar cu jumătate de normă. Asigură-te că ţii cont şi de viziunea pe termen lung asupra businessului, de bugetul pe care îl ai şi de sarcinile pe care acesta urmează să le preia.
  • Alege oamenii în funcţie de caracterul şi abilitatea lor de a învăţa mai presus de experienţa lor în câmpul muncii. Structurează-ţi cu grijă întrebările de la interviul de angajare. Caută să descoperi în omul din faţa ta lecţiile învăţate la joburile anterioare şi nu neapărat responsabilităţile pe care acesta le-a avut. Nu uita, un set de experiențe tehnice este mai ușor de dobândit decât pasiunea pentru învățare și progres continuu.
  • Implică-ți actualii colegi în procesul de selecție. Dacă nu ai încă un departament de resurse umane, organizează interviurile împreună cu ceilalți membrii ai echipei tale.Pentru că și-au însușit deja cultura organizației din care fac parte, aceștia pot fi de un real folos atunci când recrutezi noi talente.

Dacă ți-ai propus să îți mărești echipa, trebuie să te înarmezi cu răbdare, găsirea persoanei potrivite cerințelor tale poate dura mai mult decât te-ai fi așteptat. Investește timp și caută în oameni dorința de evoluție și reușită. Resursa umană este cheia spre succes!